Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Mīti un patiesība par hibrīdautomašīnām

Auto tirgū lielu nišu aizņem hibrīdauto, kas ir apveltīts arī ar dažādiem mītiem. Skaidrojam populārākos mītus par hibrīdautomašīnām un lūkojam, vai tā ir patiesība vai nē.

Mīts #1: hibrīdi ir jauna, praktiski nepārbaudīta tehnoloģija

Tie ir meli. Toyota bija pirmais automašīnu ražotājs, kas 1997. gadā aizsāka un izlaida pirmo masveidā pieņemto petroelektrisko hibrīda modeli Prius! Pēdējo 20 gadu laikā automašīnu ražotājs ir palīdzējis aizstāt 10 miljonus parasto transportlīdzekļu ar hibrīdautomobiļiem un turpina būt nozares priekšgalā, iekļaujot virknē hibrīdauto - Camry Hybrid, RAV4 Hybrid un Highlander Hybrid. patērētājs. Tāpat kā atjaunojamā enerģija un ilgtspējīgas modes inovācijas, arī hibrīdu transportlīdzekļu tehnoloģijas ilgtspējības aizstāvji un vides aizstāvji jau sen ir pieņēmuši videi draudzīgu risinājumu.

Mīts #2: Hibrīdauto ir pārāk sarežģīti braukt

Tas ir pilnīgi nepatiesi. Vadot hibrīdauto, un tam nav nekā, Tu vadi automašīnu tāpat kā jebkuru citu transportlīdzekli. Nav atšķirības.

Mīts #3: Hibrīdauto ir jāpievieno elektrotīklam

Tas ir nepatiess. Atšķirībā no elektriskajiem transportlīdzekļiem, kas jāpievieno barošanas avotam, lai tos uzlādētu, hibrīdautomašīnām tā nav. Hibrīdi darbojas ar diviem enerģijas avotiem - benzīna motoru un elektromotoru, ko darbina akumulators. Tā kā automašīnai ir benzīna motors, automašīnai joprojām ir nepieciešama degviela, lai tā darbotos. Bet, tā kā elektromotors subsidē jaudu, automašīnai nepieciešams mazāk degvielas. Mazāk degvielas nozīmē, ka mūsu atmosfērā tiek izvadīts mazāk siltumnīcas efekta gāzu.

Mīts #4: Hibrīdauto faktiski nepalīdzēs uzlabot vidi

Paldies cilvēkiem, kuriem nepieder transportlīdzekļi, bet daudziem, īpaši tiem, kuriem ir ierobežota piekļuve uzticamam sabiedriskajam transportam vai kuriem riteņbraukšana vai iešana ir nepraktiska, hibrīdauto ir labāks risinājums nekā parastie transportlīdzekļi.

Ar degvielu darbināmi transportlīdzekļi joprojām ir atbildīgi par gaisa piesārņojumu un siltumnīcas efekta gāzu emisijām, taču, tā kā hibrīdautomobiļiem nepieciešams mazāk degvielas, tā ietekme uz vidi ir daudz mazāka nekā standarta transportlīdzekļiem.

Tā kā nav tādas lietas kā “ideāls” ilgtspējīgs dzīvesveids un pat visnopietnākajiem vides aizstāvjiem ir jāveic kompromisi, hibrīds transportlīdzeklis ir labs vidusceļš cilvēkiem, kuriem nepieciešama automašīna.

Mīts #5: hibrīdauto ir pārāk dārgi

Tas ir atkarīgs no tā, kā tiek definēts “pārāk dārgi”, jo tas ir atkarīgs no cilvēka vērtībām, peļņas spējām, dzīvesveida izvēles, esošajiem parādiem un rīcībā esošajiem ienākumiem. Tomēr, ņemot vērā to, kas ir pieejams tirgū un jo īpaši zaļo automašīnu tirgū, jauns hibrīdauto ir par saprātīgu cenu.

Mīts Nr. 6: Hibrīdie transportlīdzekļi ir lieliski degvielas ekonomijas ziņā, bet ne “veiktspējai”

Nepareizi. Hibrīds darbojas tā, kā to varētu sagaidīt no transportlīdzekļa, kas aprīkots ar viedām tehnoloģijām. Faktiski tie pārsniedz ekspluatācijas cerības, jo tas ir ne tikai videi draudzīgs un palīdz ietaupīt pie degvielas sūkņa (jo tas prasa mazāk degvielas), bet daudziem modeļiem ir arī novatoriskas drošības funkcijas, piemēram, automātiskās tālās gaismas un skaņas brīdinājums, ja šoferis aizbrauc no savas joslas. Dažādiem hibrīda modeļiem ir dažādas funkcijas.

Mīts #7: Hibrīdiem nepieciešama īpaša apkope, un tiem nepieciešama lielāka apkope nekā tradicionālajiem transportlīdzekļiem

Tas ir nepatiess. Labam automehāniķim vajadzētu būt iespējai apkalpot hibrīdu tāpat kā jebkuram citam transportlīdzeklim. Hibrīdiem vajadzētu samazināt uzturēšanas izmaksas, jo dzinējs izslēdzas, kad elektromotors pārņem tukšgaitas vai mazu ātrumu. Protams, veicot regulāras apkopes pārbaudes, ir jāpārbauda akumulators. Piemēram, Toyota akumulatoriem ir 8 gadu vai 160 000 km ražotāja garantija (atkarībā no tā, kas notiek agrāk). Tāpat kā jebkurai automašīnas detaļai, kas jāmaina, automehāniķim par to jāpaziņo, kad pienāks laiks.

Hibrīda transportlīdzekļa iegāde ir lieliska iespēja cilvēkiem, kuriem nepieciešama pieņemama, videi draudzīga automašīna, taču nekādā gadījumā nevajadzētu uzskatīt, ka šī izvēle ir vienīgais veids, kā dzīvot ilgtspējīgi. Lai vēl vairāk samazinātu ietekmi uz vidi, hibrīdauto vadīšanas izvēle jāizmanto kopā ar citām ilgtspējīga dzīvesveida izvēlēm, piemēram, pērkot mazāk patēriņa preču, samazinot gaļas patēriņu, dzīvojot ārpus pilsētas, sakot nē vienreiz lietojamai plastmasai, audzējot savu pārtiku u.t.t.

Zemāk noskaties video - Olgas Kambalas viltīgais triks, kā iziet tehnisko apskaiti

Lasi arī:

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas