"SEB bankas" galvenā ēka Valdlaučos. Foto: Paula Čurkste/LETA
Ir pilnībā novērsti tehniskie traucējumi, kuru dēļ piektdienas vakarā bija traucēta vairāku "SEB bankas" servisu darbība.
Kā aģentūru LETA informēja bankas pārstāve Jeļena Novaka, patlaban visi bankas pakalpojumi atkal ir pieejami, kā ierasts - gan "SEB bankas" interneta mājaslapa, gan internetbanka, gan mobilā lietotne darbojas un ir iespējams veikt pārskaitījumus un izmantot maksājumu kartes.
Novaka atzina, ka piektdien pēc plkst.17.20 banka saskārās ar tehniskām problēmām, kuru dēļ bija traucēta "SEB bankas" mājaslapas, internetbankas un mobilās lietotnes darbība, karšu izmantošana atsevišķās tirdzniecības vietās, kā arī kādā brīdī nebija iespējams sazvanīt Klientu centru.
Banka ļoti atvainojas saviem klientiem par radušos situāciju un sagādātajām neērtībām.
Pēc aktīvu apmēra "SEB banka" 2023.gada beigās bija otra lielākā banka Latvijā, liecina Latvijas Bankas informācija
"SEB bankas" galvenā ēka Valdlaučos. Foto: Paula Čurkste/LETA