Pie raidījuma “360TV ZIŅneši” vērsās Aiva, kura domāja, ka internetā iegādāsies savam bērnam ziemas kombinezonu, taču pēc tam, kad nauda jau bija pārskaitīta, saprata, ka iekritusi krāpnieka nagos.
“Godprātīgi pārskaitīju naudu, bet pamanīju, ka Lietuvas konta numurs,” stāsta Aiva. Tas viņai radījis pirmās šaubas, tādēļ palūdza, lai pārdevēja nosūta savu telefona numuru, lai varētu ar viņu sazināties lietotnē “Whatsapp”.
Pārdevēja laipni atbildējusi, ka uzticas Aivai un, kad nauda ienāks, kombinezons tikšot nosūtīts. Aiva sapratusi, ka tikusi apkrāpta.
Kā šādos gadījumos iesaka rīkoties Patērētāju tiesību aizsardzības centrs un “Swedbank”, skaties sižetā.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs PTAC uzsācis kampaņu "Netici brīnumiem internetā", lai informētu un izglītotu patērētājus, kā arī komersantus par drošu iepirkšanos tiešsaistē gan "Melnās piektdienas", gan Ziemassvētku laikā.