Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Portāls: Daugavpilī mēģināts noslepkavot naktskluba “TEMA” īpašnieku Sergeju Parfjonovu

Naktsklubs "TEMA". Foto: Сергей Парфенов/Facebook

Naktsklubs "TEMA". Foto: Сергей Парфенов/Facebook

Jau ziņojām, ka Daugavpilī naktī uz 23. oktobri noticis slepkavības mēģinājums. Tiešsaistes žurnāls “Chayka”, atsaucoties uz portālu “Kompromat.lv” raksta, ka ar šaujamieroci mēģināts nogalināt pilsētā zināmu uzņēmēju Sergeju Parfjonovu.

Naktī uz 23. oktobrī Daugavpilī, Andreja Pumpura ielā, divi vīrieši, kuri iepriekš jau nonākuši policijas redzeslokā, turklāt ir tiesāti, piebraukuši ar automašīnu "Audi A6" un devušies automašīnas "Mercedes Benz" virzienā, kur tajā brīdī atradās divi citi vīrieši, skaidroja Valsts policijas Latgales reģiona pārvaldē.

Kā norāda mediji, viens no vīriešiem, kuri atradās “Mercedes Benz” automašīnā, bija Daugavpils naktskluba “TEMA” īpašnieks Parfjonovs.

Vienam no noziedzniekiem rokās atradās šaujamierocis, ar kuru viņš draudēja un caur logu izdarīja arī šāvienu, tādējādi ievainojot automašīnas vadītāju, kuru nogādāja vietējā medicīnas iestādē.

Aizdomās par šī nozieguma izdarīšanu dažu stundu laikā policija aizturēja divus - 1991. un 1988. gadā dzimušus vīriešus. Aizturēšanas brīdī no vīriešiem atsavināja vienu šaujamieroci.

Abām aizdomās turētajām personām piemērots drošības līdzeklis apcietinājums. Policijā sākts kriminālprocess par slepkavības mēģinājumu.

“Kompromat.lv” vēsta, ka izrēķināšanās iemesls, iespējams, saistīts ar Daugavpils domes deputāta Pētera Dzalbes atgadījumu, kura automašīna “Mercedes Benz” nesen tika aizdedzināta. Šī informācija gan šobrīd nav apstiprināta.

Naktsklubs "TEMA". Foto: Сергей Парфенов/Facebook

Naktsklubs "TEMA". Foto: Сергей Парфенов/Facebook

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas