Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Saīsinās t/c "Origo" darba laiku svētdienās

t/c "Origo". Foto: Sintija Zandersone

t/c "Origo". Foto: Sintija Zandersone

Ņemot vērā elektroenerģijas cenu pieaugumu un t/c "Origo" vēlmi optimizēt energoresursu izmantošanu, no 2022. gada 1. decembra līdz 2023. gada 31. martam svētdienās par vienu stundu tiks saīsināts tirdzniecības centra darba laiks. Šajā periodā t/c "Origo" darba laiks svētdienās būs no plkst. 10 līdz 20 (iepriekš no plkst. 10 līdz 21).

Jaunais t/c "Origo" svētdienu darba laiks noteikts tirdzniecības centra nomnieku balsojuma rezultātā. Tas piedāvāts, lai mazinātu elektroenerģijas cenu pieauguma iespaidu, neradot nomniekiem būtiskas tirdzniecības apgrozījuma izmaiņas. Tirdzniecības centra darba laika izmaiņas netiek piemērotas "Rimi Hyper" lielveikalam un nomniekiem, kuru nomas līgumos ir noteikts no tirdzniecības centra atšķirīgs darba laiks.

2020. gadā rekonstruētais un paplašinātais multifunkcionālais komerciālais centrs “Origo” ir viens no modernākajiem un mājīgākajiem iepirkšanās centriem Latvijā. “Origo” jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietotas ērtas tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos atrodas “Origo One” biznesa centrs ar augstvērtīgiem A klases birojiem. “Origo” pieejams plašs vietējo un starptautisko zīmolu klāsts, tostarp “Reserved”, “Lindex”, “Douglas”, LMT, “Euronics”, “Skechers”, “Sinsay”, “Vapiano”, “Gan Bei”, “House of British Brands” un daudzi citi, kā arī “Origo” atrodas “Rimi Hyper”. Tirdzniecības centrs ir ērti pieejams gan tiem, kuri uz pilsētu dodas ar sabiedrisko transportu, gan tiem, kuri pārvietojas ar privāto automašīnu vai velosipēdu.

Autors: LETA


t/c "Origo". Foto: Sintija Zandersone

t/c "Origo". Foto: Sintija Zandersone

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas