Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tirgotāji: Valentīna dienas nedēļā pieaudzis pieprasījums pēc saldumiem, ziediem un mīkstajām rotaļlietām

Foto: Zane Bitere/LETA

Foto: Zane Bitere/LETA

Valentīna dienas nedēļā Latvijas mazumtirdzniecības veiklu tīklos ir pieaudzis pieprasījums pēc saldumiem, ziediem un mīkstajām rotaļlietām, aģentūrai LETA pauda aptaujātie mazumtirgotāju pārstāvji.

SIA "Maxima Latvija" komunikāciju vadītāja Liene Dupate-Ugule aģentūrai LETA norādīja, ka salīdzinājumā ar februāra sākumu saldumu kategorijā "Maxima" veikalos ir divas reizes pieaudzis pieprasījums pēc zīmola "Raffaelo" konfektēm, kā arī par apmēram 14% ir kāpis pieprasījums pēc kūkām.

Tāpat saistībā ar Valentīna dienu "Maxima" veikalos ir paplašināts sortiments ar tematiskajām precēm, piemēram, mīkstajām rotaļlietām, dekoratīvajiem spilveniem, tematiskajām dāvanu kastītēm, tematiskajām svecēm, kā arī citu svētku atribūtiku. To pārdošanas apmēri pieauguši aptuveni trīs reizes.

SIA "Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Bite aģentūrai LETA norādīja, ka atbilstoši līdzšinējai pieredzei tradicionālais Valentīna dienas sveikšanas komplekts ir ziedi, saldumi un kāds dzirkstošs dzēriens.

Tāpat viņa norādīja, ka īsi pirms svētkiem un Valentīna dienā iedzīvotāji labprāt izvēlas produktus vai preces ar īpašu svētku iepakojumu, piemēram, ogas, kuras iepakotas sirds formas kastītē, vai īpaši noformētas saldumu un konfekšu izlases. Līdztekus iedzīvotāji izvēlas iegādāties augļus, ko ikdienā pērk retāk, piemēram, zemenes, mellenes vai ananāsus.

Bite arī atzīmēja, ka Valentīna dienas svētku laikā pieprasījums pēc saldumiem "Rimi" veikalos parasti pieaug par apmēram 30%, salīdzinot ar ikdienu, un pirktākie saldumi ir dažādas saldumu un konfekšu izlases, kā arī zefīri. Savukārt interese par mīkstajām rotaļlietām pieaug nedēļu pirms Valentīna dienas, pieprasījumam svētku laikā palielinoties 2-3 reizes, salīdzinot ar ikdienu.

Tāpat Bite piebilda, ka otro gadu "Rimi" veikalos pieaug pieprasījums pēc "Lego" komplektiem pieaugušajiem - ziedu pušķiem, kā arī citiem "Lego" konstruktoriem.

Viņa arī sacīja, ka Valentīna dienas nedēļā trīskāršojies pieprasījums pēc ziediem un vispirktākie ir rožu pušķi un tulpes, kā arī dažādi jaukto ziedu pušķi un narcises.

"Aplūkojot pircēju paradumus visā Baltijā, redzams, ka tradicionāli Igaunijā pircēji Valentīna dienā biežāk iegādājas tulpes, savukārt Latvijā un Lietuvā - rozes," piebilda Bite.

SIA "Lidl Latvija" komunikācijas pārstāvis Ingars Rudzītis aģentūrai LETA minēja, ka gatavošanās Valentīna dienai "Lidl" veikalos sākās pagājušajā nedēļā, kad piedāvājums papildināts ar vairākiem pārtikas un nepārtikas produktiem vai nu sirds formā, vai rozā krāsojumā.

Tikmēr pašā Valentīna dienas nedēļā "Lidl" koncentrējas uz grieztajiem ziediem, sacīja Rudzītis.

Savukārt SIA "Elvi Latvija" valdes locekle Laila Vārtukapteine aģentūrai LETA norādīja, ka Valentīna dienas nedēļā "Elvi" veikalos saldumu pārdošanas apmēri ir pieauguši par 25%, bet augļu un ogu - par 31%, taču būtiski vairāk tiek pirkti arī dažādi rieksti, žāvēti augļi un ogas šokolādē.

Tāpat Vārtukapteine minēja, ka iedzīvotāji Valentīna dienas nedēļā vairāk pērk kūkas, kuru pārdošanas apmēri ir kāpuši par 32%, savukārt sāļajām uzkodām pircēji biežāk izvēlas lasi, pēc kura pieprasījums kāpis 2,7 reizes.

Komentējot pieprasījumu pēc alkoholiskajiem dzērieniem, Vārtukapteine sacīja, ka dzirkstošo vīnu pieprasījums Valentīna dienas nedēļā kāpis par 17%, savukārt aromatizētā degvīna kokteiļu pagatavošanai - par 48%.

Līdztekus "Elvi" veikalos trīs reizes kāpis pieprasījums pēc dažādiem dāvanu komplektiem, kā arī par piektdaļu pieaudzis pieprasījums pēc mīkstajām rotaļlietām un spēlēm, pauda kompānijas valdes locekle.

Foto: Zane Bitere/LETA

Foto: Zane Bitere/LETA

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas