Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Vai zināji, ka Komanda24 ir biroju pārcelšanas serviss Nr. 1 Latvijā?

Biroja pārvietošana vienmēr saistās gan ar patīkamām emocijām, gan zināmām neērtībām. Ja vēlies, lai pārvākšanās noritētu pēc iespējas vienkāršāk un bez lieka laika tēriņa un uztraukumiem, tev lieti noderēs Komanda24 piedāvātie pakalpojumi!

Kāpēc ir būtiski izvēlēties profesionālu pārvietošanas servisu?

Izvēlēties profesionālu pārvietošanas servisu ir ļoti svarīgi vairāku iemeslu dēļ, un būtiskākie no tiem ir:

  • Pieredze un zināšanas – profesionāls biroju pārcelšanās serviss ar pārvākšanos nodarbojas ikdienā un zina, kā vislabāk iesaiņot, transportēt un izkraut dažāda veida mantas, lai nodrošinātu to drošību;
  • Aprīkojums – pārvietošanas kompānijām ir speciāls aprīkojums, piemēram, pacēlāji, ratiņi un aizsargmateriāli, kas ļauj veikt darbu ātri un efektīvi, tajā pašā laikā parūpējoties par to, lai ar mantām nekas nenotiktu;
  • Atbildība – slēdzot līgumu ar profesionāļiem, tu vari būt pārliecināts, ka pārvietojamās mantas ir apdrošinātas un ka tās tiks pārvestas rūpīgi;
  • Ietaupīts laiks un enerģija – pārvietošanās ir laikietilpīgs un fiziski nogurdinošs process. Izmantojot profesionāļu pakalpojumus, tu ietaupīsi savu un darbinieku laiku un enerģiju, ko varēsi veltīt svarīgākām lietām.

Ja esi sapratis, ka arī tev ir nepieciešams uzticams un profesionāls biroju pārcelšanās serviss, laiks nākamajam solim – noskaidrot, kura uzņēmuma pakalpojumus izvēlēties.

Kādēļ priekšroku dot tieši Komanda24 speciālistiem?

Komanda24 ir lielākais biroju pārvietošanas serviss Latvijā, kas saviem klientiem piedāvā virkni priekšrocību. Pirmkārt, konsultācijas tiek piedāvātas bez maksas, un pārvadājumu plānošana tiek veikta kopīgi ar klientu. Otrkārt, pārvākšanās noris ātri, lai netiktu kavēta uzņēmuma darbība. Komanda24 darbojas bez brīvdienām, tāpēc reāls ir scenārijs, kurā visa biroja iedzīve darba nedēļas sākumā jau ir pārvesta uz jauno lokāciju.

Treškārt, pieredzējušie speciālisti, kuriem ir daudzu gadu pieredze attiecīgajā nozarē, parūpējas par saudzīgu mantu iepakošanu un transportēšanu. Ceturtkārt, uzņēmuma klāstā ir tehniski nevainojamas, drošas un tīras automašīnas. Un tas vēl nav viss – biroja pārvietošana notiek, ievērojot konfidencialitāti un precīzi sakārtojot visu nepieciešamo dokumentāciju. Tam visam bonusā – izdevīgas cenas. Ar dažām Komanda24 klientu atsauksmēm un mūsu klientiem vari iepazīties mājaslapā.

Kādus pakalpojumus piedāvā Komanda24?

Komanda24 piedāvā pārvadāt teju visu iespējamo, sākot ar dokumentiem un beidzot ar specializētām biroja iekārtām vai ļoti smagām mēbelēm. Pakalpojumu klāstā, protams, ietilpst krāvēju pakalpojumi, bet pēc nepieciešamības pieejami arī tādi pakalpojumi kā:

  • Mēbeļu pārvešana un montāža;
  • Mēbeļu izvešana;
  • Mantu iepakošana.

Savukārt, ja jaunajās biroja telpās nepieciešama palīdzība ar elektroinstalācijas, santehnikas, ventilācijas, apkures, galdniecības darbiem vai remontdarbiem, lieti noderēs Komanda24 piedāvātais pakalpojums Vīrs uz stundu.

Kā rīkoties, ja arī tev ir aktuāla biroja pārvietošana?

Šādā gadījumā tev palīdzēs lielākais biroju pārvietošanas serviss Latvijā – Komanda24! Viss, kas jāizdara tev – jāienāk uzņēmuma mājaslapā un jāaizpilda rezervācijas anketa (spiežot uz pogas Rezervēt) vai jāpiesakās atzvanam (spiežot uz pogas Atzvans).

Savukārt jautājumu gadījumā tu vari zvanīt uz telefona numuru +371 20167006 vai rakstīt uz e-pasta adresi info@komanda24.lv. Pēc kontakta vienosimies par konkrētām detaļām un nolīgšanu, lai jau tuvākajā laikā mēs varētu uzsākt pārvākšanos tev vēlamajā brīdī!

Foto: Komanda24

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas