Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Veiksmes stāsts – Mana Gotika lojalitātes programma

Mana Gotika - foto - eXpoint

Mana Gotika - foto - eXpoint

Esam jauns start-up uzņēmums SIA "eXpoint" un vēlējāmies padalīties ar mūsu projekta veiksmes stāstu.

Projekts sākās ar to, ka piedāvājām degvielas uzpildes staciju (DUS) tīkla uzņēmumam SIA “Gotika auto” dot jaunu elpu uzņēmuma degvielas karšu sistēmai, izmantojot mūsdienīgākas tehnoloģijas uz jau pastāvošās klienta uzņēmuma iekšējās infrastruktūras pamata.

Produkts, kuru mēs piedāvājām pilnveidot – “Gotika auto” lojalitātes karte.

Lojalitātes karte ir paredzēta privātpersonām un uzņēmumiem, sniedzot iespēju saņemt atlaidi, norēķinoties par degvielu DUS tīklā skaidrā naudā, ar karti vai kredītkartes sniegto iespēju veidā.

Iepriekš šis process notika izmantojot plastikāta karti, kas klientu ierobežo ar to, ka iepērkoties tai vienmēr ir jābūt līdzi. Vienojāmies par ideju plastikāta karti pārveidot uz virtuālo karti, kā rezultātā vienīgais, kas klientam būtu nepieciešams ir mobilā ierīce ar interneta pieslēgumu, kas katram no mums jau ir kabatā. Šis risinājums arī samazinātu plastmasas izmantošanu, kā arī ar kartes izgatavošanu un izsniegšanu saistītās izmaksas.

Galvenie izaicinājumi šajā projektā bija:

  • atrast tehnisko risinājumu un atbilstošo pieeju ar katru no IT pakalpojumu sniedzējiem,
  • efektīvi apvienot risinājumus vienā sistēmā uz jau esošās klienta infrastruktūras pamata, nemainot to,
  • apvienot dažādu veidu IT pakalpojumus no to sniedzējiem,
  • radīt mūsdienīgu un inovatīvu sistēmu ar pēc iespējas mazākiem izdevumiem.

Projekts bija komplicēts, bet ar kopīgiem spēkiem paveicams. Izstrāde tika sadalīta sekojošos posmos:

  • uz pastāvošās klienta infrastruktūras pamata izveidojām jaunu sistēmu,
  • kopīgi ar kases sistēmu apkalpotājiem izstrādājam risinājumu datu apmaiņai starp kases un jauno lojalitātes sistēmu,
  • organizējām informācijas plūsmu starp visām projektā iesaistītājām sistēmām,
  • devāmies tālāk un ieviesām jaunus IT risinājumus no citiem pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, iespēju veikt tiešsaistes pirkumus lojalitātes sistēmas portālā, izmantojot finanšu iestādes maksājumu pakalpojumus,
  • nodrošinājām to, lai virtuālās kartes tiktu pieņemtas arī sadarbības partneru DUS tīklos.

Rezultātā radās sistēma “Mana Gotika”, kas sastāv no mobilā klientu portāla, kā arī mobilās aplikācijas (pieejama Android ierīcēm), ar sekojošām iespējām:

  • “Gotika auto” atlaižu, debeta vai kredītkartes pasūtīšana vai esošās kartes reģistrācija, turpmāk izmantojot virtuālās kartes priekšrocības,
  • virtuālā karte, atlaižu saņemšanai un norēķiniem par pirkumiem,
  • pirkumu vēstures apskats,
  • pieejamo atlaižu atspoguļošana,
  • karšu pārvaldīšana (tēriņu limita uzstādīšana, PIN koda maiņa vai kartes bloķēšana),
  • dāvanu kartes iegāde sev vai saviem tuvajiem,
  • zemākās degvielas cenas “Gotika auto” DUS tīklā atspoguļošana.

Sniedzot jaunu pieredzi virtuālās lojalitātes kartes izmantošanā, tas ietekmēja mūsu katra domāšanu, paverot jaunas iespējas gan gala lietotājiem, gan klienta uzņēmumam, gan arī mums pašiem. Tādējādi dodot sparu un jaunus, gatavus tehniskus risinājumus jauniem darbiem, uzlabojot esošos produktus un pakalpojumus, gan radot pilnīgi jaunus pakalpojumus klientiem un uzņēmumiem.

No savas, SIA “eXpoint”, puses vēlamies izteikt pateicību visiem, kas piedalījās projekta tapšanā, kā arī uzņēmumam SIA “Gotika auto” un īpaši uzņēmuma vadītājam Staņislavam Raspopovam.

Mana Gotika - foto - eXpoint

Mana Gotika - foto - eXpoint

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas