Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Viens no latviešu modes dizaineru klupšanas akmeņiem – izpratne par biznesa veidošanu

Mākslas akadēmijas studenti – Latvijā modes bizness stagnē mazās mērķauditorijas un iedzīvotāju pirktspējas dēļ

Jā, mēs varam lepoties ar radošiem jauniešiem, nestandarta pieeju un oriģinālām idejām, taču, lai tās dzīvotu, nepieciešama peļņa. Latvijā darināta un pirktspējīga mode skan brīnišķīgi un ekonomikai draudzīgi, taču jaunie talanti mēdz sastapties ar savas radošās izpausmes stūrakmeni - kā lai ar to pelna naudu? To centās noskaidrot raidījums “360TV ZIŅneši”.

Jaunajiem modes dizaineriem ar kreatīvu ideju vien var arī nepietikt. Biznesa augstskolas “Turība” profesore Iveta Liniņa stāsta: “Mēs Latvijā radām daudz unikālu lietu, bet mēs nemākam viņas tālāk pārdot un virzīt. Tas ir tas uz ko mēs vienmēr paklūpam un ko vajadzētu attīstīt daudz nopietnākā līmenī.”

Vairāk skaties sižetā.

Foto: Ekrānuzņēmums no sižeta

Foto: Ekrānuzņēmums no sižeta

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas