Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Zaudējumus pasažieriem saistībā ar jauno elektrovilcienu kavēšanos vai atcelšanu piedzīs no "Škoda Vagonka"

Foto: Sintija Zandersone/LETA

Foto: Sintija Zandersone/LETA

AS "Pasažieru vilciens" (PV) zaudējumus pasažieriem saistībā ar jauno elektrovilcienu kavēšanos vai atcelšanu piedzīs no Čehijas uzņēmuma "Škoda Vagonka", lai neciestu nedz uzņēmuma, nedz valsts budžets, aģentūru LETA informēja PV pārstāvji.

PV skaidro, ka pēdējās nedēļās vairāki reisi, kas ir izpildīti ar "Škoda Vagonka" ražotajiem vilcieniem, ir kavējušies vai atcelti, un kompānija meklē risinājumus šai situācijai kopumā.

Vienlaikus PV uzsver, ka vilcienu pasažieriem ir tiesības pieprasīt zaudējumu kompensāciju, ja vilciena pienākšana vai atiešana kavējas vai reiss tiek atcelts. No 2012.gada PV ir izstrādāta kārtība, kādā klienti var pieprasīt kompensāciju.

Tāpat kompānijā uzsver, ka zaudējumu atlīdzības saņemšanai ir jāsaglabā vilciena biļeti un citus dokumentus, kas pamato prasītās atlīdzības apmēru.

Tiešo zaudējumu atgūšanai pasažieris var rīkoties vairākos veidos - iesniegt pieteikumu elektroniski PV mājaslapā "vivi.lv", klātienē PV Klientu apkalpošanas centrā Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā vai atstāt iesniegumu un nepieciešamos dokumentus kādā no PV kasēm, ja tās tajā brīdī ir atvērtas. Tāpat pieteikumu iespējams nosūtīt pa pastu.

Vienlaikus PV informē, ja kavētā vai atceltā vilciena reisa dēļ ir radušies papildu tēriņi, nevis tikai vilciena biļete, tad iesniegumā jāpievieno īss situācijas apraksts un citu zaudējumus pamatojošu dokumentu, piemēram, taksometra čeku vai cita transportlīdzekļa biļeti.

Lasi arī:

Foto: Sintija Zandersone/LETA

Foto: Sintija Zandersone/LETA

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas