Jūs lietojat novecojušu pārlūkprogrammu, lapas funkcionalitāte var nedarboties. Mēs iesakām atjaunot Jūsu pārluprogrammu.

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Zināms, kur vecāki tērē visvairāk, gatavojot bērnus skolai

Foto: Pexels

Foto: Pexels

Gatavošanās jaunajam mācību gadam bieži vien rada gan satraukumu, gan rūpes daudzās ģimenēs, jo tas prasa ievērojamus finansiālus ieguldījumus. Neatkarīgi no tā, cik daudz līdzekļu ģimenes plāno tērēt bērna sagatavošanai skolai, vairāk nekā puse (62%) vecāku norāda, ka vislielākie izdevumi ir saistīti ar apģērba un apavu iegādi, liecina modes un dzīvesstila tirdzniecības centra "Spice" pasūtītās aptaujas* dati.

Saskaņā ar aptaujas rezultātiem, otra lielākā tēriņu grupa ir saistīta ar sporta un ārpusskolas aktivitāšu maksājumiem - šādu atbildi snieguši 13% respondentu. Te jāpiebilst, ka lielākoties tas nav vienreizējs maksājums, kas jāveic mācību gada sākumā - ja vecāki vēlas, lai bērns apmeklē sporta nodarbības un ārpusskolas aktivitātes, par tām ir jāmaksā katru mēnesi. Attiecīgi mācību gada periodā tā ir vērā ņemama izdevumu kategorija ģimenes budžetā. Tālāk seko izdevumi par kancelejas precēm (9%), grāmatām (8%) un elektroniku (7%) - jauni telefoni, datori vai planšetdatori bez kuriem mūsdienu skolēna ikdiena nav iedomājama.

Visas minētās preces, sākot no ikdienas un svētku apģērba, sporta apģērba un apaviem, beidzot ar kancelejas precēm un elektroniku - datoriem, planšetdatoriem, telefoniem u.c., var iegādāties vienuviet modes un dzīvesstila tirdzniecības centrā "Spice" plašā cenu amplitūdā. Papildus esošajiem veikaliem, kas piedāvā visu nepieciešamo, lai pilnvērtīgi sagatavotos gaidāmajam mācību gadam, tirdzniecības centra "Spice" 2. stāvā pretī veikaliem "Gulliver" un "Ballzy Ballery" ir izveidoti zīmolu "Charlot" un "Freko" stendi, kur var iegādāties skolas mugursomas, apavu maisus, penāļus un kancelejas preces. Turklāt, "Freko" stendā visas mugursomas, ieskaitot populārā zīmola "Herlitz" skolas somas, tiek piedāvātas ar 30% atlaidi, bet penāļus iespējams iegādāties ar 20% atlaidi.

Atbalstot Latvijā radītus zīmolus, no 23.augusta līdz 1.septembrim "Spicē" pieejami arī pašmāju zīmola "Tiny Bunny" ražojumi - eleganti apģērbi bērniem no dzimšanas līdz 12 gadu vecumam.

SA-LA-SI lietas skolai "Spicē", jo 1.septembris un atgriešanās skolas solos strauji tuvojas!

*Iedzīvotāju aptauju pēc modes un dzīvesstila tirdzniecības centra "Spice" pasūtījuma veica pētījumu kompānija "Norstat", aptaujājot vairāk nekā 1000 iedzīvotāju visā Latvijā 2024.gada augustā.

Informāciju sagatavoja Laila Pastare, t/c "Spice" komunikācijas konsultante.

Foto: Pexels

Foto: Pexels

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Tev varētu patikt

Ielādējam...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas