Jaunais PEUGEOT 408 ir pārsteidzošs, jo piedāvā uzreiz trīs auto tipu sinerģiju – SUV veiktspēju, kupejas siluetu un piecdurvju virsbūves praktiskās priekšrocības. Tas ir pirmais šāda veida modelis zīmola vēsturē un ar to PEUGEOT demonstrē savas komandas radošumu, piedāvājot jaunu fastback siluetu C segmenta premium galvgalī. Jaunākais PEUGEOT demonstrē eleganci un fascinējošu pievilcību apvienojumā ar izcilām tehnoloģijām, kas vērstas uz efektivitāti un pārdomātu elektrifikāciju, kā arī patīkamām emocijām no drošas un azartiskas auto vadīšanas. Kupejas siluets ar uzlabotu aerodinamiku nodrošina gan efektīvāku izskatu, gan labākus degvielas vai elektroenerģijas patēriņa rādītājus. Garantēti – uz jums pie šī auto stūres noteikti atskatīsies!
Fastback dizains
Dzīves un informācijas apmaiņas temps diktē modi, kurai jāiekļauj maksimāli iespējamais un dažādais. Fastback SUV ir tieši tāds – sekojošs jaunākajām modes tendencēm, vienlīdz maskulīns un sievišķīgi elegants, bet reizē ar senāku autobūves tradīciju mantojumu. Interneta enciklopēdija saka, ka ievērojami konservatīvākajā un respektablajā Merriam-Webster vārdnīcā termins Fastback ir iekļauts jau 1954. gadā, bet Hatchback – tikai 1970. gadā. Fastback ir automobiļa virsbūves dizains, kas atpazīstams ar jumtu, kas pakāpeniski tiek noliekts nepārtrauktā līnijā no vējstikla augšējās malas līdz automašīnas aizmugurējai malai. Jaunāko laiku ideja – savienot šo radošo risinājumu ar SUV ideju un piedāvāt jaunu vizuālo valodu arī krosoveru lauciņā. Uz modulārās platformas EMP2 būvētajam auto ir 2,787 m garenbāze, kas ļauj piedāvāt daudz brīvas vietas aizmugurē sēdošajiem un realizēt plūdenu virsbūves siluetu. Modeļa kopējais garums ir 4,69 m. Priekšpusē starp nedaudz piepaceltajiem spārniem atrodas garš motora pārsegs, kas raksturīgs visiem jaunākajiem PEUGEOT modeļiem. Savukārt Matrix LED tehnoloģija ļāvusi izveidot īpaši plānus priekšējos lukturus, vienlaikus garantējot teicamu redzamību. Bagāžas nodalījums arī pārsteigs ar fastback automašīnām reti sastopamu reāli lielu ietilpību. Nolaižot abas aizmugurējā sēdekļa atzveltnes, bagāžas daļas tilpums palielinās no 536 līdz 1 611 litriem (ieskaitot 36 litru novietni zem bagāžnieka grīdas paneļa iekšdedzes dzinēja versijā). Ar nolocītu atzveltni automobilī var iekraut līdz pat 1,89 metrus garus priekšmetus.
Pārdomāts salons
Salonā viens no PEUGEOT zīmola stūrakmeņiem ir i-Cockpit®. Ar katru nākamo modeļu paaudzi tas tiek modernizēts un uzlabots jau 10 gadus un patiesi nodrošina atšķirīgu auto vadīšanas pieredzi. Tikko prezentētajā PEUGEOT 408 tas sniedz jaunus standartus ergonomikas, kvalitātes, praktiskuma un arī tehnoloģiju ziņā – sinerģijā ar jauno informācijas un izklaides sistēmu PEUGEOT i-Connect®. Vadītāja darba vietas “mugurkaulu” veido divi 10” displeji. Digitālais instrumentu panelis atrodas acu līmenī tieši virs multifunkcionālā stūres rata. Centrālais skārienekrāns ir ergonomiski izvietots vadītāja rokas stiepiena virzienā – nedaudz zemāk par mērinstrumentu paneli. Sistēmai ir konfigurējami i-Toggle taustiņi, kas atrodas zem centrālā ekrāna kā atvērta grāmata, nodrošinot segmentā unikālu estētiku un nebijušu tehnoloģiju līmeni. Katrs i-Toggle ir skārienjutīgs īsceļš uz klimata kontroles sistēmu, tālruņa kontaktu grāmatiņu, raidstaciju vai lietotnēm, ko izvēlas pats vadītājs. Jaunais PEUGEOT 408 piedāvā ātru un kvalitatīvu bezvadu savienojamību ar MirrorScreen funkciju, kas sapāro viedtālruni ar automobiļa informācijas un izklaides sistēmu, izmantojot Bluetooth®, vienlaikus pieļaujot pieslēgumu diviem viedtālruņiem. Papildu automašīnas salons ir aprīkots ar 4 USB-C ligzdām. Priekšējie sēdekļi ir īpaši ērti un neatkarīgā Vācijas Ergonomikas un muguras veselības ekspertu asociācija tiem ir piešķīrusi “Veselas muguras” marķējumu jeb AGR (Aktion Gesunder Rücken). Nozīmīgais marķējums ir godam pelnīta atzinība gan par priekšējo sēdekļu ergonomiku, gan par to plašo regulēšanas diapazonu.
Izcilība un efektivitāte
Visā jaunā PEUGEOT 408 konstruēšanas un dizaina izstrādes laikā komandas darba atskaites punkts ir bijusi efektivitāte. PEUGEOT stilisti un aerodinamikas speciālisti strādājuši ciešā sadarbībā ar dizaina un inženierijas komandām, kas savulaik veidojušas 9X8 Hypercar klases sacīkšu auto. Jaunajam PEUGEOT 408 ir pieejami divi uzlādējamā hibrīda (Plug-In) dzinēji – 150 ZS (110 kW) PureTech benzīna turbodzinējs tandēmā ar 81 kW elektrodzinēju vai 180 ZS (132 kW) PureTech benzīna turbodzinējs tandēmā ar 81 kW elektrodzinēju un e-EAT8 8-pakāpju automātisko transmisiju. Abās uzlādējamā hibrīda versijās litija-jonu akumulatoram ir 12,4 kWh ietilpība un 102 kW jauda. Modeļu līnija sākas ar vienkāršāko 130 ZS 1,2 litru PureTech trīs cilindru benzīna turbodzinēju, kas atbilst Euro 6.4 izmešu prasībām. Savukārt vēlāk tiks izlaists arī 100% elektrisks modelis.
Vadītāja atbalsta sistēmas
Daudzpusīgās un modernās vadītāja braukšanas palīgsistēmas izmanto informāciju no 6 kamerām un 9 sensoriem, un tādējādi padara braukšanu un manevrēšanu drošāku un patīkamāku. Dažas no šīm sistēmām aizgūtas no augstākajiem segmentiem: adaptīvā kruīza kontrole ar Stop&Go funkciju, automātiskā avārijas bremzēšanas sistēma ar brīdinājumu par iespējamu sadursmi un gājēju/velosipēdistu atpazīšanu, uzlabota ceļa zīmju atpazīšanas sistēma un displeju digitālajā mērinstrumentu panelī, nakts redzamības sistēma, automātiskās tālās gaismas un citas jau plašāk pielietotas digitālo asistentu apakšsistēmas.
Piesakies testa braucienam ar jauno PEUGEOT 408 – Rīgā, Krasta ielā 66, pa tālruni 67078000 vai “Amserv Krasta” (ADAM AUTO SIA) mājaslapā.
PEUGEOT 408, AMSERV KRASTA AUTOCENTRS