You are using an old version of browser and some interface won't work. We recommend you to update your browser!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Kiviču pāris atklāj savus atšķirīgos ēšanas paradumus

Ik pa laikam mediju telpā parādās apgalvojumi, ka ar kafijas dzeršanu pārmēru aizrauties nevajadzētu, taču tam absolūti nepiekrīt Liene Kiviča, kura bez melnas, stipras kafijas bez cukura nevar savu dzīvi iedomāties:

“Meitenes, dzeriet melnu kafiju – tā lieliski palīdz notievēt, un arī visādā ziņā nāk par labu veselībai. Mans tētis tam ir piemērs – viņš regulāri dzēra melnu kafiju un nodzīvoja līdz 92 gadiem.”

Medijos bieži izskan komplimenti Lienes jauneklīgajam izskatam un lieliskajai fiziskajai formai. Raidījumā “Slavenības. Bez filtra” viņa pastāsta, kādi ēšanas paradumi palīdz to noturēt:

“Es ēdu diezgan maz, un tikai veselīgus produktus. Pie visa var pierast, man, piemēram, vairāk arī neprasās – šodien tikai vakarā kaut ko nedaudz uzēdīšu. Daudz sportoju. Un vēl uzskatu, ka reizēm ķermenim jāpiešķir atslodzes dienas.”

Viņas vīram Andrim Kivičam, kurš pats ir īstens “kārtīgs latvietis sākas no 100 kg” pārstāvis, gan par šo sievas darbošanos ir dalītas jūtas.

“Es nesaprotu visus tos modernās, pārtikušās pasaules tievuma kultus un pārmērīgo aizraušanos ar veselīgumu, tas posta dzīves neskaitāmiem vīriešiem un sievietēm. Tie cilvēki, kas tagad skaitās lieliskā formā – kādreiz tādus sauca par “kaulu kambariem” un “skalu buntēm”.

Es esmu mēģinājis tos “veselīgumus” .. Nu nevaru! Man vajag gaļu, kartupeļus, salātus ar krējumu .. No tās salātu lapas un ogu saujas vienkārši esmu badā.”

Skatieties arī:

Liene Kiviča atklāj savus skaistumkopšanas noslēpumus

Liene Kiviča atsākusi vairāk sportot

Elita Drāke par to, ko ēst, lai saglabātu slaidu figūru

Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Similar news

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...

Loading...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas