Pašmāju TV personība Roberto Meloni šajās brīvdienās saskāries ar visai nepatīkamu servisu no ēdienu piegādātāja “Bolt Food” puses. Par to viņš pastāstījis savā “Facebook” profilā.
Viņš sestdien esot pasūtījis ēdienu, izmantojot “Bolt Food” aplikāciju. Kurjeram piegādājot pasūtījumu, Roberto secinājis, ka ēdiens ir vecs.
“Ļoti reti sūdzos, bet šoreiz paskaidroju, ka manas divas [zvaigznes] ēdienam ir par to, ka: vai godīgi pasakiet, ka tas ēdiens ir no vakardienas un jūs liekat ar mazāko cenu, kā parasti dara dažās kafejnīcās, vai tomēr, ja es maksāju pilno cenu, es sagaidu pilno kvalitāti,” raksta Roberto.
5 minūtes pēc sliktās atsauksmes ievietošanas ar viņu sazinājusies “Bolt Food” pārstāve Violeta, rakstot: “Man ļoti žēl, ka ēdiens bija negaršīgs un vecs, bet jums ir iespēja pasūtīt no citiem restorāniem un saņemt labākus ēdienus.”
Roberto Meloni bijis šokā:
Man nav ko teikt, cepuri nost klientu servisam.
Ieraksta beigās viņš pievienojis “postscriptum”, rakstot: “Ir lielākas problēmas pasaulē, tas ir skaidrs, un patiešām pateicos Dievam par to, ko viņš man ir devis un dod katru dienu, bet ļaujiet man lūdzu pateikt, ka šī situācija ir absolūti nepieņemama. Es to pārdzīvošu, protams, bet diez vai es esmu vienīgais, kuram “Violeta” tik sirsnīgi un gudri atbild.”
Roberto Meloni. Foto: @robertomeloni/Instagram