Skats no Siguldas Svētku laukuma. Foto: Lauma Vītola/LETA
Noslēdzies vadošais nozares "Baltic Brand Forum and Awards 2024" pētījums, kurā tika noskaidroti mīlētākie zīmoli Latvijā un Baltijā.
Šī gada laureātu vidū Sigulda izcīnījusi līdera pozīciju pilsētu reitingā un ieguvusi Mīlētākās pilsētas titulu jau piekto reizi.
"Brand Capital" 2024.gada pētījumā Sigulda atzīta kā mīlētākā pilsēta Baltijā Latvijas iedzīvotāju vērtējumā ar 36,0%, otrajā pozīcijā atstājot Tallinu (35,5%), trešajā - Liepāju (32,6%), ceturtajā - Rīgu (32,3%) un piektajā - Ventspili (31,1%).
Ar zīmolu un saukli "Sigulda Aizrauj" pilsēta ir piesaistījusi Latvijas iedzīvotāju simpātijas, apliecinot tās pievilcību kā tūrisma, kultūras un dzīvesstila galamērķis.
Pētījuma finālisti noskaidroti, pamatojoties uz Baltijas zīmolu un dzīvesstila pētījuma "Brand Capital" datiem, ko veica viens no lielākajiem un vadošajiem tirgus izpētes datu vācējiem Eiropā - kompānija "Norstat".
Šogad pētījumā piedalījušies vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, atbildot uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi, tādējādi ļaujot apkopot patērētāju viedokļus par aptuveni 600 zīmoliem Baltijā.
Pirmo reizi Latvijā mīlētākās pilsētas titulu Sigulda ieguva 2018.gadā, saglabājot līderpozīciju līdz 2021.gadam. 2022.gadā Sigulda piekāpās Ventspils valstpilsētai un 2023.gadā šo augsto sabiedrības novērtējumu atdeva Tallinai.
Skats no Siguldas Svētku laukuma. Foto: Lauma Vītola/LETA