Вы используете старую версию браузера, некоторые интерфейсы могут работать. Мы рекомендуем вам обновить ваш браузер!

Saturs turpināsies pēc reklāmas

Zāļu ražotājs "Olainfarm" mainīs nosaukumu

AS "Olainfarm" logo. Foto: Evija Trifanova/LETA

AS "Olainfarm" logo. Foto: Evija Trifanova/LETA

Zāļu ražotāja AS "Olainfarm" mainīs nosaukumu un zīmolu uz "Olpha", trešdien pavēstīja "Olainfarm" valdes priekšsēdētājs Juris Bundulis.

"Zīmola maiņa stingri regulētajā farmācijas nozarē ir milzīgs solis un arī apliecinājums ne tikai uzņēmuma ambīcijām, bet arī gatavībai veikt investīcijas uzņēmuma turpmākajā attīstībā un valsts ekonomikā," sacīja Bundulis.

Viņš norādīja, ka "Olpha" mērķis ir kļūt par vienu no desmit vadošajām farmācijas kompānijām Eiropā, tuvāko desmit gadu periodā sasniedzot vismaz miljarda eiro apgrozījumu.

Zīmola nomaiņa notiks pakāpeniski, jo farmācijas nozare ir stingri regulēta, tostarp tiks veiktas izmaiņas arī visu medikamentu reģistrācijas apliecībās, kas aizņem laiku dažādo procedūru dēļ uzraugošajās institūcijās.

"Olpha" turpina paplašināt darbību Rietumu eksporta tirgos, izstrādājot arī jaunu produktu portfeli ģenērisko medikamentu segmentā. Uzņēmuma mērķis ir kļūt par vienu no desmit vadošajām farmācijas kompānijām Eiropā savās terapeitiskajās grupās, būtiski kāpinot apgrozījumu arvien jaunos eksporta tirgos.

Pirmās jauno produktu pārdošanas Eiropas Savienības (ES) tirgos plānots sākt šovasar.

Bundulis sacīja, ka kopš ir mainījušies kompānijas akcionāri, uzņēmums ir uz jaudīga attīstības ceļa. Akcionāri ir ar lielu pieredzi veselības aprūpes un farmācijas jomā, tāpēc nākot ar skaidru redzējumu, ko vēlas sasniegt. Uzņēmumam ir ambiciozs produktu portfelis un ambiciozi plāni apgūt pasauli. Pirmā prioritāte ir Eiropa. Īsā laikā apstiprināti vairāk nekā 50 jauni produkti, ar kuriem startēt Eiropas tirgū.

Jaunās attīstības stratēģijas ietvaros kompānija ir veikusi desmitiem miljonu eiro investīcijas produktu portfeļa attīstībā, ražotnes modernizācijā un jaudu kāpināšanā, teica Bundulis.

Vienlaikus viens no kompānijas akcionāriem Aleksandrs Livšics informēja, ka izstrādātā stratēģija paredz aptuveni 100 miljonu eiro investīcijas līdz 2030.gadam, lai iekarotu Rietumeiropas tirgus.

Tāpat Livšics uzsvēra, ka, īstenojot šo stratēģiju, Latvija no medikamentu importētājas valsts kļūs par eksportētāju.

Kompānija vēlas paplašināt ietekmi un izplesties jaunos tirgos visā pasaulē, īpašu akcentu liekot uz Eiropu, kā arī turpināt palielināt produktu portfeli šajos tirgos, īpaši koncentrējoties uz galvenajām terapeitiskajām grupām - neiroloģiju, kardioloģiju, uroloģiju, onkoloģiju, pretdiabēta un antibakteriālo terapiju. Šobrīd kompānijai ir meitasuzņēmumi Francijā, Itālijā, Spānijā, Vācijā un Polijā.

Pielāgojot kompānijas produktu portfeli Rietumvalstu un pasaules tirgu attīstības tendencēm, šobrīd uzņēmuma produktu portfelī ir apstiprināti vairāk nekā 50 jaunu patentbrīvu medikamentu, kuriem atbilstoši tirgus situācijai ir sākta reģistrācija vairāk nekā desmit ES valstīs. Reģistrācijai ir iesniegts 31 medikaments kardioloģijā, neiroloģijā, uroloģijā, onkoloģijā, kā arī diabēta, infekciju un alerģiju ārstēšanai.

Vairākiem produktiem pirmās komercializācijas plānots sākt šogad - tiklīdz būs izpildītas visas regulatorās prasības. Izstrādes procesā ir vēl aptuveni 100 jaunu produktu.

Kompānijas stratēģiskais plāns līdz 2030.gadam paredz arī lielāku koncentrēšanos uz pētniecību un attīstību, ik gadu produktu portfelim pievienojot jaunas gatavo zāļu formas un aktīvās farmaceitiskās vielas. Tas paredz vairāku posmu starptautisku paplašināšanos arī citos jaunos tirgos - Rietumeiropā, Tuvajos Austrumos, Ziemeļāfrikā un Ziemeļamerikā.

Ņemot vērā regulējuma prasības attiecībā uz medikamentu ražošanu, reģistrāciju un apriti, izmaiņas zīmola nomaiņā notiks pakāpeniski. Līdz nepieciešamo izmaiņu veikšanai visu produktu iepakojumos un reģistrācijas apliecībās būs "Olainfarm" zīmols. Uzņēmums procesu veiks pakāpeniski un stingri ievērojot visas prasības.

Jauno zīmolu, tā pozicionējumu un vizuālo identitāti izstrādāja reklāmas aģentūra SIA "McCann Rīga".

Jau vēstīts, ka "Olainfarm" koncerna apgrozījums 2022.gadā bija 120,249 miljoni eiro, kas ir par 9,9% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt koncerna peļņa pieauga par 66,5% un bija 21,161 miljons eiro. Vienlaikus pati "Olainfarm" 2022.gadā strādāja ar 113,537 miljonu eiro apgrozījumu un 18,143 miljonu eiro peļņu. Finanšu dati par 2023.gadu vēl nav publiskoti.

"Olainfarm" nodarbojas ar gatavo zāļu formu, farmaceitisko preparātu un uztura bagātinātāju, kā arī ar ķīmisko vielu un aktīvo farmaceitisko ingredientu ražošanu. "Olainfarm" reģistrēta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls patlaban ir 34 965 315 eiro.

Kompānijas īpašniece ir AS "Repharm" grupas māteskompānija "AB City". "AB City" patiesie labuma guvēji, pēc kompānijas mājaslapā publiskotās informācijas, ir Josifs Apts, Sergejs Korņijenko, Andrejs Leibovičs, Aleksandrs Livšics, Mihails Lurje, Jeļena Ņikitina, Jānis Oskerko un Roberts Tavjevs.

AS "Olainfarm" logo. Foto: Evija Trifanova/LETA

AS "Olainfarm" logo. Foto: Evija Trifanova/LETA

Šī raksta tēmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Saturs turpināsies pēc reklāmas

Похожие новости

Загружаем...

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...
Saturs turpināsies pēc reklāmas